вторник, 8 август 2017 г.

Последна песен за Тебе / Бора Чорба



В края на Седемдесетте на Двадесетия век
имаше в мене някакви следи от Човек...
Но отдавна съм мъртъв, още от онзи ден,
когато бяхме трима в стаята и ме погребахте.

Прип.: И винаги тържествено обещавам,
знаейки в себе си, че лъжа,
да спра са си спомням,
а това е Последната песен за Теб.

Ухапана душа, а в гърлото заседнала хапка,
веднъж завинаги изхвърлен съм от седлото...
Изглежда напразно съм остарял -
нищо от мечтите си не осъществих...

Прип.: И винаги тържествено обещавам,
знаейки в себе си, че лъжа,
че ще спра са си спомням -
това е Последната песен за Теб.

Живея за други, все ми е тая -
след Теб нека е Потоп, няма нищо ценно...
Но коварно заболява, като развалени зъби -
наистина само веднъж се обича...

Няма коментари:

Публикуване на коментар