петък, 14 февруари 2020 г.

Последната песен за тебе (Рибля чорба)


преведох от сръбски, без ничия молба и без никакъв повод, ей тъй за себе си, оригиналът ТУК

В края на седемдесетте години от двадесетия век,
Имаше у мен все още някакви отатъци от човек.
Аз отдавна съм мъртъв, още от онзи ден,
В който бяхме трима в една стая и ме погребахте

Refren
И винаги обещавам пред себе си тържествено,
а знам, че се самозалъгвам,
че ще спра да си спомням –
тази песен е последна за тебе.

Ухапана ми е душата, а в гърлото е заседнала кнедла,
веднъж завинаги съм изхвърлен от седлото,
изглежда напразно остарях,
защото нищо от сънищата си не осъществих

Refren
/.../

Живея заради други, все ми е тая,
След тебе нека и потоп да дойде, няма нищо полезно,
Коварно ме заболява, като от развалени зъби,
Наистина е вярно, че само веднъж в живота се обича.

Refren
/.../

Няма коментари:

Публикуване на коментар