четвъртък, 11 октомври 2018 г.

Животът е хубав / Бане Кръстич


преведох от сръбски от ТУК
за за открилата песента Малка Граовка

Като се накъса утрото
с малко повече дъжд,
а на слънце споменът почне да се изтрива,
накривя си шапката,
свиря с акордеона.
Не не ми пука за всичко, но за едно нещо все пак ми пука

Рефрен:
Животът е прекрасен, когато си близо.
когато блести в очите ти светлина,
животът е хубав, когато си тук -
и когато е октомври, и когато е май

Когато са ми роднини
и единствени познати
сълзите, пипера, чушките
и женските комари,
накривя си шапката
свиря с акордеона,
не ми пука за всичко,
но за едно ми пука

Рефрен:
/.../


Отворя ли вестниците
дими от лъжи,
виждам, че като домино, световете падат,
тогава си накривя шапката,
свиря с акордеона,
не ми пука за всичко, само за едно ми пука

Рефрен:
/.../ 2x

Знам хубавата приказка
за това как времето лекува
всички рани,
но във моя случай
щастието измервам
само с дните, в които я виждам нея.

Рефрен:
/.../ 2x

Няма коментари:

Публикуване на коментар