четвъртък, 16 август 2018 г.

Огледало за обратно виждане / Бане Кръстич



почтително предлагам превода на сладкото любопитство на сестра Х.
/оригиналния текст на сръбски можете да видите ТУК/

Аз рядко гледам в огледалото 
/на автомобила/ за обратно виждане,
ама понявга и туй се случва -
всичките мои бивши Любови,
все още живеят на същия адрес.

Въртят кафени чаши и гадаят,
пийват си винце и дълбаят
в сърцето ми правят истинска цепнатина,
правят това нон-стоп, като че са на летище.

Рефрен:
Ела, Милице, на чай от лайка,
смекчи ми болката.
Ела, Лело, да ти погледам тялото,
това би ме спасило.
Ела, Анице, излез от дъждобрана,
смекчи ми болката.
Ела, Марице, да ми върнеш паричките,
това би ме спасило.

Аз рядко гледам през оградата
в старите файлове на своя живот -
от всяка Любима е останал стих,
ще пийна по чашка за всяка от тях

Понякога сам пред себе си твърдо обещавам,
че няма повече да се сещам за тях,
защото и до ден днешен ми създават проблем.
като в сърцето ми везат гоблен.

Рефрен:
/.../

Няма коментари:

Публикуване на коментар