събота, 28 юли 2018 г.

Имал съм девет жени /Тозовац


Превод от сръбски език в обяснение за приятелка, на която разни хора говорят глупости за мене и жените ми, твърдейки че аз съм виновен за всичко и съм главен "дявол" в техните страдания и разочарования от мен. В тази песен се описва как можеш да бъдеш жертва на налудничаво стечение на обстоятелствата, без да имаш грам вина!
/оригиналния сръбски текст ще прочетете ТУК/

Имах девет жени 
и всичките Бог ми ги взе,
а аз останах сам-самин
в своя живот.

Рефрен:
Ау, Ау, Ау,
какво дочаках!!
Аз да преследвам жените,
а момичетата мен!!

Първата ми беше пияница,
скочи под влака,
а втората я уби ревността,
третата ми насред ливада удари гръм,
а четвъртата в река Морава
глътна сом.

Рефрен:
/.../

Петата ми я блъсна
градският трамвай,
a шестата, братя скъпи,
уби лош късмет.
Седмата ми се отрови сама
заради мой приятел,
а осмата в кревата я удари инсулт.

Рефрен:
/.../

Деветата ми беше по-добра
и от "Добър ден!",
от щастие взе, че се обеси,
тъй останах сам!

Рефрен:/.../

Няма коментари:

Публикуване на коментар